InMedia Oy - Referenssi
Me teimme tämän
Marketmedia Oy
12 / 2010 Liiketoiminnan kehitysApteekkimedia
InMedian Karri Naakka oli mukana kehittämässä Marketmedian Apteekkimedia-konseptia. Kehitys aloitettiin 2004 ja menestyksekäs liiketoiminta myytiin vuonna 2010. Karri vastasi median liiketoiminnasta.
Apteekkimediassa oli mukana yli 300 suurta apteekkia, joissa kävi yli puolet suomalaisista apteekkien asiakkaista. Mediakanavan sisältökonsepti keskittyi terveyteen liittyvään informaatioon, ajankohtaisiin hyvinvointiin ja terveyteen liittyviin asioihin sekä paikkakunta- sekä apteekkikohtaisiin tiedotteisiin. Sisältönä oli myös dynaamisesti päivittyvät uutiset ja paikalliset säätiedot sekä kausiluontoiset tiedotteet (esim. siitepölytiedotteet). Apteekkimedia oli mainosrahoitteinen ja se saatiin vakinaistettua lääkeyhtiöiden mediabudjettiin osana kattavaa mediamiksiä. Tähän perustui mediakanavan menestys.